شرح وظايف مسئول دفتر بهبود كيفيت :
- · هم اندیشی درتهیه و تدوین برنامه استراتژیک بیمارستان
- · هم اندیشی درتهیه برنامه عملیاتی سالیانه
- · برنامه ریزی جامع جهت استقرار نظام اعتبار بخشی در بیمارستان
- · پایش چگونگی پیشرفت استقرار نظام اعتبار بخشی در بیمارستان
- · پیاده سازی سیستم های مدیریت کیفیت در سازمان و پایش شاخص های کیفی مرتبط
- · تهيه و تدوين شاخص هاي مورد نیاز مسئولان بيمارستان
- · ارتباط مستمر با مسئولان بيمارستان در جهت رفع مشكلات
- · تهيه وتدوين دستورالعمل ها و بخشنامه هاي مرتبط
- · جمع آوري اطلاعات و تجزيه و تحليل آماري نسبت به فعاليتهاي مربوطه
- · ارائه الگوي استاندارد در بخش جذب نيروي انساني، فضاي فيزيكي مناسب و فرآيندهاي كاري
- · ایجاد هماهنگی با سایر واحد های دانشگاه
- · ایجاد هماهنگی بین بخشی
- · تقویت مدیریت مشارکتی با استفاده از نظرات كارشناسي علمي و كاربردي با مشاركت مديران بيمارستان
- · نظارت بر تشکیل منظم و مستمر کمیته های بیمارستانی
- · بررسی پیشنهادات ارائه شده از طرف پرسنل
- · بررسی و تدوین راهکارهای افزایش درآمد
- · بررسی و تدوین راهکارهای کاهش هزینه
- · پایش مستمر فعالیت ها
- · نظارت و ارزيابي عملكرد واحدها در زمينه مديريت بحران و حوادث غيرمترقبه
- · تحقيق و پژوهش در راستاي فعاليتهاي مربوطه
- · شرکت در کمیته های داخلی بیمارستان ، جلسات و کنفرانسهای مرتبط
|