شرح وظايف مسئول دبيرخانه
١-تقسيم كار بين كاركنان دبيرخانه و مراقبت بر حسن انجام وظايف آنان
٢-دريافت نامه ها ، بخشنامه ها و دستورالعمل هاي رسيده و تقسيم آن به قسمت هاي مختلف بیمارستان بر اساس اختيارات تفویض شده
٣- آموزش به کاربران اتوماسیون اداری
۴- درخواست کارتابل اداری و رفع مشکلات مربوط به اتوماسیون.
۵-تحويل پيش نويس نامه ها ، بخشنامه ها، نمونه برگ ها و دستور العمل ها به ماشين نويسي پس از امضاي مقام مربوط .
۶-اقدام به منظور اصلاح و تطبيق پيش نويش ها با متن تايپ شده و رفع نواقص آن .
٧-اقدام به تكثير بخشنامه ها ، دستورالعمل ها و نمونه برگ ها و غيره پس از صدوردستور مقام مربوط با رعايت صرفه جويي .
٨-تطبيق رونوشت با اصل نامه ها و اسناد تأييد و گواهي آن ها .
٩-انجام ساير امور ارجاعي در صورت لزوم.
١۰-پاسخگويي به سؤالات مراجعان و انجام راهنمايي هاي لازم .
١١-تهيه پيش نويس مكاتبات لازم .
١٢-نظارت مستقيم بر كار كاركنان دبيرخانه ، بايگاني ، ماشين نويسي و نامه رسانان برابر سازمان مصوب .
١٣- ارجاع نامه هاي وارده به واحدهاي اداره در اسرع وقت.
١۴-تايپ نامه ها ، جدول ها ، بخشنامه ها ، دستورالعمل ها و ... .
١۵-تهيه رونوشت از نامه ها در صورت لزوم .
١۶-انجام ساير امور ارجاعي در صورت لزوم.
١٧-دريافت نامه هاي وارده و صادره به منظور ثبت سيستمي.
١٨-ثبت شماره ، تاريخ و خلاصه نامه ها ، نام صاحبان آن ها و مقام اقدام كننده .
١٩-ثبت شماره نامه هاي وارده به منظور پيگيري هاي بعدي .
٢۰- نظارت بر کار نامه رسان و نامه های ارسالی به سازمانها .
٢١- تفكيك نامه هاي صادره و تحويل پيش نويس ها به بايگاني در اسرع وقت .
٢٢- نوشتن دفاتر نامه رساني و انجام اقدامات مربوط به پست كردن نامه ها .
٢٣- بایگانی نمودن نامه ها و مکاتبات اداری
٢۴- نظارت بر کار بایگانی و انجام درست امور
|